Vitajte v centre technickej podpory spoločnosti AltControl s.r.o.

V záujme zjednodušenia podávania žiadosti o technickú podporu a zlepšenia služieb zákazníkom naša spoločnosť využíva lístkový systém (ticket system). Každej žiadosti je pridelené unikátne číslo ktoré slúži na sledovanie priebehu vybavenia vašej žiadosti. Pre našich zákazníkov zabezpečujeme históriu všetkých žiadostí o technickú podporu. K využitiu tejto služby potrebujete platnú emailovú adresu.



Zadať novú žiadosť o technickú podporu

Aby sme vám vedeli čo najlepšie pomôcť, chceme vás poprosiť aby ste uviedli čo najviac detailov k vašemu problému, alebo k požiadavke. Ak chcete aktualizovať už zadanú požiadavku, použite prosím formulár na pravej strane.

Skontrolovať stav existujúcej požiadavky

Poskytuje archív žiadostí o technickú podporu vrátane odpovedí.



Powered by osTicket